Klantgericht communiceren

Hoe kom je over als chauffeur  Hoe handel je op de juiste manier klachten af? Hoe ga je om met stress? Hoe kun je de interne communicatie verbeteren? Met de cursus Klantgericht Communiceren gaan we hierop in en proberen wij deze vaardigheden te bespreken m.b.t. jouw beroepshouding .

Welke onderdelen

In deze theoretische training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • representativiteit en beroepshouding
  • dimensies van cultuur
  • normen en waarden
  • communicatie als onderdeel van dienstverlening
  • handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • waarnemen en interpretatie
  • ruisvorming
  • klantbenadering
  • commercieel gedrag
  • klachtafhandeling
  • omgaan met stresssituaties

E-Learning Communicatieve Vaardigheden

Dankzij onze e-learning modules is het niet nodig om 7 uur in het klaslokaal te zitten. Wanneer je 3 uur klassikale les volgt kunnen er 7 uren bijgeschreven worden voor de nascholing, de overige 4 uur gaat online in de 10 dagen voorafgaand aan het klassikale of praktijkgedeelte in eigen tijd en tempo. Het is mogelijk de gehele nascholing voor code 95 middels e-learning modules af te ronden.

Investering

De investering voor de e-learning  Communicatieve Vaardigheden bedraagt € 175,-.      De investering voor de cursus Klantgericht communiceren bedraagt € 225,-.
Toeslag voor aan- en afmelden bij CBR/CCV   € 25,00

Boven genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Voor particulieren en bedrijven welke niet BTW plichtig zijn kunnen wij de opleidingen tegen 0% aanbieden.

Meld je direct aan voor de cursus of e-learning!